Повернення товару


Шановні клієнти, звертаємо вашу увагу, що поверненню підлягають тільки серійні світильники (мають базове чорне та біле порошкове покриття). Несерійні світильники, що виготовляються на замовлення (в кольоровому, глянцевому або фактурному покритті), або виготовлені за іншими спеціальними вимогами поверненню не підлягають.

Якщо з якихось причин вам не підійшов серійний світильник, ви можете повернути його протягом 14 календарних днів після придбання, при дотриманні наступних вимог:
* товар не використовувався – на ньому нема слідів експлуатації та монтажу.
* проводи, шнури, тросики, ланцюги підвісні не укорочувалися.
* повністю збережена і не ушкоджена вся комплектація товару.
* збережена заводська упаковка.


Як повернути товар


* Зверніться до нашого менеджера за телефонами, що вказані на сайті. Він надасть всю необхідну інформацію, в тому числі дані отримувача для повернення.
* Всі повернення товарів ми здійснюємо тільки через Нову Пошту.
* Повернення вартості товару відбувається не пізніше ніж за 7 календарних днів (передбачених законодавством) після повернення товару і підтвердження його комплектності та відповідності вимогам.

* Клієнт сплачує вартість доставки

 

Гарантійний ремонт товару

Гарантійний термін складає 12 місяців.
Придбаний товар підлягає гарантійному ремонту або обміну (якщо ремонт неможливий) протягом гарантійного терміну за наступних умов:
* збереження оригінальної упаковки.
* збережено чек або товарна-транспорта накладна, або заповнений гарантійний талон
* товар не має видимих ознак втручання і (або) зміни конструкції.
* товар не має слідів механічних пошкоджень.
* товар не має ознак порушення умов експлуатації та слідів перегріву, обгорання, хімічних ушкоджень, руйнування електронних компонентів, перепадів напруги в мережі, потрапляння води на (у) світильник.

Гарантійні зобов’язання анулюються у наступних випадках:
* при недотриманні клієнтом правил монтажу та експлуатації вказаних в супровідній документації.
* якщо несправність (дефект) виробу виник внаслідок нещасних випадків, форс-мажорних обставин, стихійного лиха.
* якщо несправність (дефект) виробу виник внаслідок несправної роботи електромережі, до якої був під’єднаний даний виріб.
* якщо виріб піддавався ремонту, модернізації,  декоруванню чи іншим переробкам особами, що не були уповноважені виробником.
* гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на періодичне обслуговування, чистку, заміну лампочок.

Гарантійний термін починається з моменту  продажу виробу.

В гарантійних випадках ремонт світильника здійснюється за рахунок виробника.

Покупець оплачує доставку товару, що підлягає ремонту до відділення Нової Пошти (номер відділення вкаже менеджер), а також зворотню доставку відремонтованого товару за своєю адресою.

Зверніться до нашого менеджера за телефонами, що вказані на сайті. Він надасть всю необхідну інформацію, в тому числі на яке відділення Нової Пошти відправляти світильник для ремонту.